הצהרת נגישות

29 אוק הצהרת נגישות

אנו רואים חשיבות רבה בשירות איכותי ונגיש לכלל לקוחותינו.

לפיכך, אנו משקיעים משאבים רבים ונוקטים באמצעים הנדרשים במטרה להעניק שירות שווה ונגיש לכל לקוחותינו, תוך ביצוע ההתאמות והתוספות הנדרשות, במבנים, בתשתיות, באתר האינטרנט שלנו וביתר הממשקים שיש לנו עם לקוחותינו. והכל תוך עמידה בהוראות חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות והתקנות הנובעות מחוק זה.

הסדרי נגישות בחברה

לנוחיות ציבור לקוחותינו, להלן הסדרי הנגישות הקיימים:

חניה נגישה – קיים רצף גישה ממפלס הרחוב ועד הכניסה למשרדי הנהלת החברה, המצויים ברחוב החשמונאים 93 בתל אביב. למעוניינים בחניון, אנו ממליצים להחנות בחניון גבעון (כניסה מרחוב הארבעה), שקיימת נגישות ממנו ועד משרדי החברה, בחניות המצויות בקומה 2A (בסמוך למעלית A),. החניות הסמוכות לחברה הינן חניות מספר 210, 211, 283, 282. יש לעלות במעלית לקומה 0 ולצאת לכיוון רחוב החשמונאים. משרדי החברה מצויים 15 מטרים מימין.

ניתן להיכנס למשרדי החברה בליווי כלב נחייה או חיית שירות אחרת.

במידה והינך נדרש להתאמות נוספות או אחרות, ניתן לפנות לרכזת הנגישות, שפרטיה מפורטים למטה, תוך פירוט הבקשה, ואנו נעשה את מירב המאמצים לספק מענה מתאים.

נגישות אתר האינטרנט

אתר נגיש מאפשר לאנשים עם מוגבלויות שונות לקבל מידע ולעשות שימוש בכל השירותים המוצעים באתר.

החברה משקיעה משאבים רבים בהנגשת אתר הקבוצה, על מנת להפוך את שירותי האינטרנט שלנו לזמינים ונוחים עבור כלל לקוחותינו.

מטרת הנגשת אתר ביטוח חקלאי סוכנות לביטוח בע”מ היא בראש וראשונה לאפשר גלישה נאותה עבור אוכלוסיות בעלי מוגבלויות, שהנגשה שכזו הינה חיונית עבורם ומאפשרת להם שיוויון זכויות מלא ויכולת להשתתף בפעילות אינטרנטית על אף מוגבלותם.

אנו, בביטוח חקלאי סוכנות לביטוח בע”מ, שואפים להבטיח כי השירותים הדיגיטליים יהיו נגישים לאנשים עם מוגבלויות, ועל כן השקענו זמן ומשאבים כדי להקל, ככל האפשר, את השימוש באתר עבור אנשים עם מוגבלויות, כחלק בלתי נפרד מפעילותנו.

באתר בוצעו התאמות נגישות עפ”י המלצות התקן הישראלי (ת”י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA תוך שימוש במודול נגישות מתקדם.

האתר מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים במחשבים נייחים/ניידים.  כמו כן מותאם האתר לגלישה במכשירים ניידים (טלפונים חכמים וטאבלטים), במסגרתם ניתן לגלוש בדפדפן גוגל כרום ובדפדפני IOS ואנדרואיד.

שימוש במודול נגישות

אתר זה מופעל ומותאם להנגשה באמצעות מודול נגישות ייעודי  בקוד פתוח,  המאפשר ביצוע הנגשת תכנים באמצעות למעלה מ 10 פונקציות שונות,  כמפורט בהמשך.

כיצד מפעילים ההנגשה באתר?

באתר מוצב כפתור תפריט הנגשה בחלקו העליון של האתר. לחיצה על התפריט מאפשרת פתיחת כפתורי ההנגשה. לאחר בחירת נושא בתפריט יש להמתין לטעינת הדף.

תכולה ופונקציות נגישות בתפריט:

  • הגדלת פונט האתר
  • הקטנת פונט ותצוגה
  • הפעלת פונט לקריא יותר
  • הדגשת קישורים בקו תחתון
  • הדגשת רקע קישורים
  • הפעלת אפשרות לניווט ע״י מקלדת
  • שינוי ניגודיות צבעים
  • עצירת אנימציות
  • שינוי ניגודיות צבעים
  • התאמת אתר לעיוורי צבעים – גווני אפור
  • הדגשת קישורים באתר
  • הדגשת כותרות באתר
  • הצגת תיאור אלטרנטיבי לתמונות

 

הבהרה:

אנו פועלים כל העת כדי לשפר את נגישות האתר, ככל הניתן, וזאת מתוך אמונה ומחויבות לאפשר שימוש באתר לכלל האוכלוסייה, לרבות אנשים עם מוגבלויות.

למרות מאמצנו ופעילותינו לאפשר גלישה נגישה ככל האפשר לבעלי מוגבלויות,  יתכן ויתגלו דפים או רכיבים באתר שטרם נמצא הפתרון הטכנולוגי המתאים להנגשתם. אנו מצידינו, נמשיך לפעול כדי לשפר כל העת את הנגשת כל דפי האתר ומרכיביו. אם נתקלתם בבעיה – נא ספרו לנו! אנחנו משתדלים לשמור ולתחזק את האתר ברמה הטובה ביותר. כדי שנוכל לטפל בבעיה בדרך הטובה ביותר נא צרפו פרטים מלאים ככל שניתן ופנו לרכזת הנגישות: תיאור הבעיה. מהי הפעולה שניסיתם לבצע, באיזה דף גלשתם, סוג וגרסה של הדפדפן, מערכת הפעלה וכל פרט נוסף אפשרי שיכול לסייע בהבנת הבעיה ובדרך פתרונה.

מוקד שירות טלפוני

אנו שמים דגש רב על שירות טלפוני זמין, נגיש מקצועי ואדיב בכל תחומי פעילותינו לכל קהל לקוחותינו. לפיכך, במוקד השירות הטלפוני שלנו הותאמו מערכות ניתוב השיחות, תוך מתן מידע בשפה פשוטה, בקצב איטי וללא מוסיקת רקע.

אמצעי קבלת מידע נוספים

כחלק מתפיסת השירות שלנו, אנו מעמידים לרשות לקוחותינו מגוון אפשרויות נוספות למסירת וקבלת מידע באמצעי תקשורת נוספים, כגון – דוא”ל, פקס, דואר, שיחת טלפון, המפורסמים בלשונית צור קשר שבאתר. במידה וברצונך לעשות שימוש באחד משירותים אלו ומסיבה כלשהי אמצעי זה אינו נגיש עבורך,  ניתן לבקש סיוע בענין מנציג השירות במוקד שירות הלקוחות שלנו, שפרטיה מפורטים בהמשך.

דרכי פנייה לבקשות והצעות שיפור בנושא נגישות:

אנו פועלים ומשקיעים מאמצים בכדי לשפר את נגישות השירותים שלנו לכלל לקוחותינו.

עם זאת, קיימים מסמכים וטפסים מסויימים באתר האינטרנט, אשר עקב מגבלות טכנולוגיות אינם ניתנים להנגשה באופן מלא, ולפיכך קיים פטור מהנגשה בגינם

אם חרף מאמצינו נתקלת בבעיות או בקשיים כלשהם בענייני נגישות, וברצונך להודיע על העדר התאמות נגישות או להגיש בקשה לביצוע הנגשה, נבקשך לפנות לרכזת הנגישות בחברתנו, צילה יפה – מנהלת כח אדם tsilaj@bth.co.il

תאריך עדכון ההצהרה: 22.05.2018

לפניות בנושא נגישות :

צילה יפה – מנהלת כח אדם tsilaj@bth.co.il

No Comments

Post A Comment

קבלו הצעה לביטוח
שינוי גודל גופנים
ניגודיות